Forum Forum jzykoznawcze [w budowie] Strona Gwna Forum jzykoznawcze [w budowie]

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Poza tym, często drętwieją mi dłonie, a właściwie szty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum jzykoznawcze [w budowie] Strona Gwna -> Propozycje zmian regulaminw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 20:06, 08 Kwi 2014    Temat postu: Poza tym, często drętwieją mi dłonie, a właściwie szty

Tego dnia poradził mi żebym kontrolnie zrobiła usg dopochwowo prywatnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Thomas 26 GRATULACJE!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
http://allegro.pl/namiot-domek-do-zabawy-such y-basen-z-pileczkami-i1847849128.html coś takiego.
Czy lekarze w klinice ostrzegaja o takiej ewentualnosci ze moze nie byc miejsca??
[link widoczny dla zalogowanych]
w granicach 11-11,8 mg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ciąży, ale gdyby nadal szybko rosła musieli by wcześniej wykonać operację. [link widoczny dla zalogowanych] Powiedział że resztki endometriozy zginą śmiercią naturalną a jeśli dam im teraz pożywkę w postaci hormonów, to wróce szybciej niż mi sie wydaje na stół.
Jola ok, przepiszę fragment: Chyba jednak autoreklama zdominowała to forum. Jeśli chodzi o spadek wagi - wszystko jest kwestią szybkości metabolizmu. witam poszukuję Pani Iwony, która pracowala w Galaxy. [link widoczny dla zalogowanych]
wkręcić do nich za ok.pół roku. Co do tych zmian to ja myśle że to dopiero początek, nie dobrze sie dzieje, kadra powinna zaczać trząś dupskami! pewnie miedzy innymi dlatego, ze jestem szczuplutka. Jezeli lecisz gdzies indziej to znajdz sklep RadioShok i tam tez dostaniesz. Zapytać bym chciał o jedno - czy Wam też w czasie głodówki bardzo wychodzą włosy? za to zjadają wszelkie muchy, komary , meszki i mole Nie ma w psychiatrii czegoś takiego jak dobry specjalista - dany lekarz musi pasować danemu pacjentowi, poza tym leczenie - to leki, terapia grupowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stać go tylko na takie beznadziejne stwierdzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
i roku w ktorym pojde na basen, plaze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wrak czlowieka....szukajacy pomocy....dziecko we mgle....masz racje....
[link widoczny dla zalogowanych]
A więc nadal jestem zadowolony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moje dretwienia rąk sa bardzo bolesne,ale zauwazyłam ze niasilaja sie wowczas kiedy nadwyreże dłon. [link widoczny dla zalogowanych] Z własnego doświadczenia jeżeli już to zachęcam do zaparzania i picia suszu Ziół Tybetańskich ale tylko suszu i oryginalnych Tibetan Herbs.
I udało się! George Baker Selection - Little Green Bag Moja wina w tym, ze dałam mu nadzieję, mając kogoś - - będąc z kimś związana...On się zaangażował i uzależnił się ode mnie, więc ja też nie jestem fair.... Pozdrawiam no comnents usta to jego konik inne zabiegi to starata kasy [link widoczny dla zalogowanych]
Pofarbowal mi wlosy na ciemny braz, ktory wyszedl bardzo ciemny, obcial bardzo na boba, a mialam wlosy za lopatki...poddalalm sie tez 3stopniowej regeneracji wlosa, efekt byl powalajacy ale nastepnego dnia po umyciu wlosow nie bylo po nim sladu Jak się tak patrzyłam na tę moją fryzjerkę , to raczej nie chciałabym , zeby ktoś tak umalowany robił mi makijaż - jakoś to mało wiarygodne , żeby tak okropnie pomalowana osoba umiała zrobić fajny makijaż. Dziennie robie ok.4000 stepow, nie robie takich glębokich, ale szybkie i plytkie. ja mialam podobnie do Ciebie bulkaaa ... A położne traktują pacjentki jak zwierzęta (że niby się pieszczą, że za dużo wymagają), nie mówiąc o lekarzach, którzy mają pacjentki w d... potem cos na S za jakies 2 godz. Jest to tylko pomoc w znalezieniu pracy a nie dawanie pracy wszystkich któchy chcą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
leczyłam boreliozę i podobno to było przyczyną drętwienia i upuszczania przedmiotów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wsadzi swój ryjek na jakiś plakat i bedzie sie cieszyc ze ma swoja szkole tanca - moze jeszcze instruktorką zostanie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie ma co owijac w bawelne- faceci ktorzy maja problem- nie pzyznaja sie do tego.
[link widoczny dla zalogowanych]
zycze ci powodzenia i chcialabym zebys w koncu napisala cos pozytywnego...na jakikolwiek temat. Żałosne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a i jeszcze skoro lekarz ci przepisał te tabl to weź je do końca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przez zimę i obżarstwo powoli wracam do stanu sprzed tamtego odchudzania się... [link widoczny dla zalogowanych] Ja byłam tam już parę razy i raz byłam zadowolona a raz trochę mniej!
Nie zastanawiaj się czy operacja była konieczna. Mogłabym prosić o trening>? A nie miałam??? \Pamiętam też pytanie: Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Witam! ) skoro sam nie chce cie słuchać, to musisz znaleźć jakiś inny sposób. sporty grupoe, takie jak koszykówka, siatkówka (gdy praca o ktora sie staracie wymaga pracy w grupie) lub szachy, narciarstwo itd itp Berendowicz odpada - nie mają kursów weekendowych. ano pracoholizm, to nie zła wada . Pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A UŻYWAM PIANKI I LAKIERY i oczywiście odrzywki po umyciu bo ich nie rożczesę...
[link widoczny dla zalogowanych]
witam wszytkich!!!!na prawym placie tarczycy mam torbiela, nie znam dokladnie wymiarow, ale jest wielkosci orzecha wloskiego, umiejscowiony bardzo blisko tchawicy, strasznie mi przeszkadza w polykaniu tabl , a gdy sie zdenerwuje mam wrazenie jaby uciskal mnie od srodka. Chyba czeka mnie mnóstwo przymierzania w sklepie.Nagle wszystkie staniki stały się za ciasne.Biust mi urósł.Ale to dziwne, bo 30 na karku...
Operację miałam u dr Piotra Skupina w Poznaniu.
żeby organizm sięgnął po tą zmagazynowaną energię, ale nie jedzenie dobre nie jest - aczkolwiek jest to taka metoda zapasowa, która pozwoli Nam nie cierpieć psychiczne ze względu na wiedzę o Naszym powiększaniu się ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche przygrubawa jak na modelke, ale co to w erze photoshopa
[link widoczny dla zalogowanych]

Świetne imię!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Wczoraj troszkę się zdołowałam w przymierzalniach na zakupach.
Planujemy z żonką sprowadzać ciuszki z Angli bo mamy tam dostęp do takich rzeczy w dobrych pieniążkach. Długo ją to trzymało. dziś jest mój 5 dzień.. oczywiscie bylo i tak, ze jadlam malo i wtedy sie pewnie oranizm upominal o swoje, ale teraz raczej dostarczam mu sporo kalorii, a i tak sie objadam Ja teraz się nie martwię, mam chociaż po części na opłaty tego mieszkania, które musiałam z jego przyczyny opuścić. [link widoczny dla zalogowanych]
dzięki nie bronie występku frytki..ale to juz przegięcie , ile mozna karac za tą samą wine? jedna seria przez miesiąć po około 45 minut)...(niestety taki miesiąc był tylko jeden w roku . jedna seria - to wszystkie 6 ćwiczeń wykonanych jedno po drugim. Niestety mój syn nie ma takiego szczescia.Ma blizne w oczku i to w samym srodku wiec widzi tylko obrzezem oka.Wyc mi sie chce jak tak na mnie patrzy usmiechniety i jeszcze nieswiadomy niczego.Czuje sie strasznie jako matka ze skazałam go na taki los.mam tylko nadzieje ze medycyna bedzie miała takie duze postepy w leczeniu tej choroby ze uda nam sie ja zwyciezyc do SELVMORD-tobie sie naprawde wydaje, ze pisanie takich komentarzy jest rozsadne? Pare dni temu bardzo senna bylam teraz juz nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum jzykoznawcze [w budowie] Strona Gwna -> Propozycje zmian regulaminw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin