Forum Forum jŕzykoznawcze [w budowie] Strona G│ˇwna Forum jŕzykoznawcze [w budowie]

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a potrzebne jest wg zwyczaju nie tylko ciasto na sama imprez

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum jŕzykoznawcze [w budowie] Strona G│ˇwna -> Propozycje zmian regulaminˇw
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 2:28, 06 Kwi 2014    Temat postu: a potrzebne jest wg zwyczaju nie tylko ciasto na sama imprez

Mam nadzieje ze da mi chociaz jakas nadzieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
i noworodek z odparzon─ů pup─ů, nie wspomn─Ö o d┼éugich tipsach i taka osoba k─ůpa┼éa moje dziecko, a mnie krew zalewa┼éa, ┼╝eby tymi pazurami chocia┼╝ krzywdy nie zrobi┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie jeste┼Ť mo┼╝e z warszawy? [link widoczny dla zalogowanych] ja juz przekonalam mame problem numer jeden to tata ktory jest jakis porypany jezeli chpodzi o kolczyki mam nadzieje ze bedzie dobrze trzymajcie kciuki buziakik:*
┼╝eby wiedziec czy robia dobrze musia┼éabys nawi─ůza─ç kontakty z osobami po tym zabiegu. oczywiscie godziny snu jedzenie spacerki itd. Gdy od┼Ťwie┼╝amy dywan o innej porze roku lub, gdy brakuje ┼Ťniegu, wystarczy zaraz po odkurzeniu przetrze─ç dywan wod─ů z octem. a mnie sie jej szkoda zrobilo...kurde popelnila bl─ůd i ci─ůgle za niego p[laci, etykietka \'\'puszczalskiej\'\' zostala jej przyczepiona chyba juz na zawsze..kazdy z nas ma jakies wstydliwe, hanbi─ůce sekrety..kazdy popelnil bl─ůd..one nieswiadoma konsekwencji popelnila bl─ůd na oczach calej polski..ps. czyli co┼Ť w tym musi by─ç.. [link widoczny dla zalogowanych]
POzdrawiam:* Maja ┼Ťwietne ciuchy!! Czy czytalyscie moze jak dokladnie schudla kiedys Joanna Brodzik?Wiem,ze byla kiedys pulchna..szukam artykulow z wypowiedziami na ten temat Pogoda nie specjalna to fakt ;-( ... O czym my mowimy Przeciez lekarz nie powie Pani X ,Pani Kowalska potrzebuje Pani ograniczyc weglowodany bo Pania zabijaja bo nikomu sie to nie oplaci. DJ Alien - Driver 2003 [Clubbasse Remix] dieta, nawet zaczelam ja stosowac ale zabraklo mi motywacji- pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak tam checi Twojego mezczyzny?
[link widoczny dla zalogowanych]
mieszkam niedaleko k├Âln.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla pewnosci mozesz jeszcze skonsultowac w klinice na grobli dr. [link widoczny dla zalogowanych] to ┼Ťwiadczy chocia┼╝by o Twoim zaangazowaniu w sprawe.
Kwas... najpierw przesta┼éam si─Ö wa┼╝y─ç, potem patrze─ç w lustro (no chyba, ┼╝e mam dobre ┼Ťwiat┼éo i ubior─Ö si─Ö w to, co mam najlepszego), nie kontroluj─Ö swoich posi┼ék├│w, jem wtedy, kiedy mam ochot─Ö. Kajagoogoo -Too shy Poza tym skoro nie wolno stosowa─ç ich w czasie okresu i lekarz przepisa┼é wam tygodniow─ů kuracj─Ö, to po co zaczynacie wiedz─ůc ┼╝e za 2 dni b─Ödziecie mia┼éy okres? Znajdzesz kgos na poziomie.Alkoholikowy m─ů┼╝ to nie m─ů┼╝ a problem tylko! [link widoczny dla zalogowanych]
Oj dzi┼Ť to b─Ödzie pu┼Ťciutko tu u nas , wszystkie pewnie po d┼éugim szykowaniu si─Ö ruszyly w stron─Ö Ko┼Ťcio┼éa (oswaja─ç sew uczucie Ja dla odmiany id─Ö popatrz─Ö na Ma┼éysza i innych lataj─ůcych ch┼éopak├│w Pozdrawiam ┼╗ycz─Ö Ci duu┼╝o cierpliwo┼Ťci, bo b─Ödzie Ci potrzeba, Witam Model med jest niezywkle sympatyczna klinika choc czasami mozna poczuc si─Ö dziwnie bo jakis taki klimat panuje w recepcji, ale Dr Broma kt├│ry tam pracuje jest batrdzo dobrym lekarzem. a Poprzednio mia┼éa z lewej strony w─Ö┼╝sze a teraz super wyr├│wnane. tylko, ┼╝e tak do ko┼äca nie wiadomo kiedy te dni niep┼éodne s─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szuka┼éam dzi┼Ť trampek, ale wszystkie kt├│re mi si─Ö podobaj─ů, s─ů od rozmiaru 27, a ja potrzebuj─Ö 25-26 :-/ Szukam na allegro, ale z tego co widz─Ö to te same buty w sklepie s─ů znacznie ta┼äsze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dopoki nie sprawdzisz...nie dowiesz sie, czy bylo warto, czy nie...a do Polski zawsze mozesz wrocic!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem ciekawa z jakiego powodu mia┼éa┼Ť ta operacj─Ö?Mia┼éas guza/y tarczycy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hmmmm... [link widoczny dla zalogowanych] koniec z paj─ůkami
Alba nie wysz┼éa nawet ┼║le pozdrawiam dzielcie sie opiniami walczmy razem Zobaczymy jak b─Ödzie dalej. To samo bylo z mlekiem ostatnio.Wymyslono haslo ze mleko i sery odchudzaja bo ludzie nie chcieli pic mleka.Oczywiscie sprzedaz wzrosla bardzo szybko Nie s─ůdz─Ö.Pewnie,ze najlepiej jest je┼Ť─ç wszystko- no ale je┼Ťli sie ma schudna─ç-to jak─ů┼Ť drog─Ö wybra─ç trzeba. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja skorzysta┼éam z kursu fryzjerskiego w Gdyni w firmie Apus Centrum Szkoleniowe i jestem bardzo zadowolona. Mam pro┼Ťb─Ö. ale nie chodzi o to zeby sie ubrac calemu na rozowo. cz┼éowiek jak ka┼╝dy, ma prawo uty─ç albo mie─ç tr─ůdzik. Nie rozumiem jak Polki mog─ů si─Ö wi─ůza─ç z Turkami ? wsiadaj do auta i jedz i nie marudz tyle , na pewno wszystko sie uda !!! Moje dwie kole┼╝anki mia┼éy taki przypadek i maj─ů zdrowe dzieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazywa si─Ö Figaro Marta Sakowska i mie┼Ťci si─Ö przy ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

spotkalam sie z takim twierdzeniem co ty u niby osoby ktora ma powazanie u niektorych [link widoczny dla zalogowanych] Na forum jest duzo pozytywnych opinii na jego temat, roznez na forum twoje cialo.
masz rację nie warto wydawać dużo na chwilowy kaprys, a taki własnie był mój zakup orbitreka - kaprys, ale jak zaczełam na nim ćwiczyć to poczułam że trochę mi brakuje komfortu i tyle. Czwarty dzień: [link widoczny dla zalogowanych] .plhttp://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=1774257& id_f=2 Z góry dzięki za odpowiedź. ja tez dawno nie pisalam... [link widoczny dla zalogowanych]
Dla ka┼╝dego jego blizna jest problemem. np. Siniak├│w pe┼éno,ale czego si─Ö nie robi dla urody Jestem szczup┼é─ů osoba,a cellulit mam straszny. nie si─Ö tylko mnie przepraszam To ci─Ö┼╝ka praca Ja nie mia┼éam cewnika. dawno nie pisalam ale nadal kazdy ma problem!!!!!no i nikt nie moze nam doradzic i pomoc!!!!!!!!ja narazie jestem po pasemkach no i zapuszczam!!!!!!!pozdrawiam kr─Öconych!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 12:13, 08 Kwi 2014    Temat postu: Poznasz tam ludzi i naprawde bedzie dobrze...zaufaj mi!

A tak si─Ö trz─Öse ze strachu.
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╣le by┼Ť si─Ö czu┼éa na w┼éasnym ┼Ťlubie a to najgorsze, co mog┼éoby Ci─Ö spotka─ç. Nie uwiezycie,ale od weekendu przez tydzien maja byc u nas upaly jupi jupi jupi w koncu..Nawet z tej okazji maz wzial sobie jeden dzien urlopu zebysmy mogli nad morze jechac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi┼éym akcentem by┼éa niewielka rola Patrick\'a Swayze - jakie┼Ť nawi─ůzanie do klasyku [link widoczny dla zalogowanych] usg dloni wykazalo pogrubione pochewki miessni w dloni (srodrecze i nadgarstek) .
Zaj─Öcia od rana do wieczora ( na WUMie ,niestety- bardzo d┼éugie okienka niewygodne dla dojezdzajacych), do tego naprawd─Ö du┼╝o teoretycznej wiedzy. Jak sie dozywa 100 lat to podobno placa podwojna emeryturke na zdj─Öciu jest pokazany czarny licznik z du┼╝ym zielonym guzikiem na ┼Ťrodku( to Wam u┼éatwi lokalizacje go)...orbitrek za zapewne wiekszosc zalet,a jedyna jest tylko to,┼╝e za bardzo ha┼éasuje..pozdrawiam cappucino-rozumiem Ci─Ö a┼╝ za dobrze. Ja wam proponuj─Ö opor├│cz systematycznych ─çwicze┼ä masa┼╝e odchudzaj─ůce. [link widoczny dla zalogowanych]
Boze dodaj mi si┼é Cze┼Ť─ç Kole┼╝anki!! Tak czy inaczej, istnieja PIEKNE kobiety BEZ RETUSZU (nie mowie o tylko o gwiazdach), znam takie. Zloty? Je┼Ťli nie chcecie si─Ö zabezpiecza─ç (wiem ┼╝e prezerwatywy nie s─ů zbyt komfortowe) dokladnie okre┼Ťlajcie swoje dni p┼éodne i wtedy nie wsp├│┼é┼╝yjcie. ja tez ┼╝yje ,ale po nocy boli mnie lewe oko jakbym mia┼éa ┼Ťiniaka ale moze dlatego ,┼╝e spa┼éam przy otwartym oknie i jaki┼Ť robal mnie ugryz┼é ,rany teraz jak co┼Ť zaboli,zaswedzi ,wysypie bedzie na L ,jeszcze nigdy tak bacznie si─Ö nie obserwowa┼éam . ale wlasnie tak mysle, ze po 30tce czuje jakbym wypadla na jakis boczny tor, bo znajomi maja dzieci, rodzinym, prace...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na te moje piekne pasemka - z przewaga jasnego połozyłam popielaty blond Loreal.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak juz bedziecie kupowac to nie oszczedzajcie na tym wynalazku....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ps wszystkie moje przyjaciolki brunetki je maja. [link widoczny dla zalogowanych] Chodzi tu o moja babcie u ktorej w wieku 80 lat operacja stawu biodrowego polegajaca na wszczepieniu sztucznego implantu w miejsce kosci udowej jest bardzo niebezpieczna.
U nas la┼éo ca┼é─ů noc. POWODZENIA DZIEWCZYNYKI JA ZACZYNAM OD NOWA OD DZIISIAJ A OD JUTRA DIETE JAKA MOZE WPROWADZE (to bedzie najwieksze wyzywanie od cwiczen ) no dobrze, 56 cm to nie 60, ale nie pami─Öta┼éam dok┼éadnie kt├│ra z pa┼ä ile ma w pasie Chodzi o prosty fakt, ┼╝e g┼éupie baby zamiast patrzec na swoj─ů d**─Ö zaprzeczaj─ů prostym faktom, ┼╝e ka┼╝dy czlowiek ma inn─ů budow─Ö i nie ma w tym nic dziwnego. Osobi┼Ťcie jeszcze nie mam orbitreka, poniewa┼╝ jeszcze troch─Ö brakuje mi kasy (zdecydowa┼éam si─Ö na Yorka). Powiem tak, przed glodowkami i w kilku pierwszych dniach lewatywa codziennie, pozniej robie juz jedna na 2-4 dni. [link widoczny dla zalogowanych]
Almra!!!!!!!!! witam wszystkich : ale czy te┼╝ plemnikob├│jcze? Nie trzeba pic zadnego oleju rycynowego ,Suworin mial takie swoje metody,ale nie musisz tego robic .Wystarczy sama czysta woda. Esprit - to samo - dziwne, bo inne , kupione w Niemczech, maja sie dobrze. [link widoczny dla zalogowanych] plantow-zastrzyk ,1,4101091,artykul.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja przez 5 miesi─Öcy bez diet i bez wyrzecze┼ä pij─ůc Tybet zio┼éa schud┼éam tak 16 kilogram├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
cze┼Ť─ç szukam fryzjera stylisty kt├│ry dobierze fryzur─Ö nie tylko do kszta┼étu twarzy i urody ale te┼╝ do rodzaju w┼éos├│w!!!najlepiej ┼╝eby mieli komputerowe dobieranie fryzur i naprawd─Ö potrafili doradzi─ç bo strasznie powoli rosn─ů mi w┼éosy wi─Öc jak spie.... Czekaja mnie jeszcze 4 zabiegi przy czym ostatni gratis.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kosmetyki do w┼éos├│w z matrixa rzeczywi┼Ťcie z┼ée nie s─ů, ale na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö to prawie ka┼╝de okazuj─ů si─Ö niew┼éa┼Ťciwe. [link widoczny dla zalogowanych] Sa rozne pozycje.
i samo ┼Ťwi─Ötowanie ale za to sk┼éadam gor─ůce ┼╝yczenia Szcz─Ö┼Ťliwego Nowego Roku, wielu sukces├│w i pomy┼Ťlnej realizacji plan├│w Je┼Ťli chodzi o moje nowe blizny na miejscu dawnych to zdecydowanie wygl─ůdaj─ů coraz lepiej, chocia┼╝ kolor jeszcze nie taki jak powinien by─ç ale cierpliwie czekam, smaruj─Ö i masuj─Ö. I wla┼Ťnie w ostatni wtorek by┼éam u endo i pewna pani mowi┼éa ze jest 9 lat po wyci─Öciu tarczycy i si─Ö leczy do dzisiaj a inny lekarz stwierdzi┼é ze niepotrzebnie operowa┼éa tarczyce. tu mnie jeszcze nie by┼éo..;P zeby przytyc 1 kg trzeba zjesc nadprogramowo 7 tys kalorii Jestem 3 dni po operacji.Rano w pi─ůtek operacja w szpitalu w Nowej Soli a w sobot─Ö by┼éam w domu[jeden dzie┼ä pobytu w szpitalu].Czuj─Ö si─Ö rewelacyjnie.Dziewczyny,nie b├│jcie si─Ö.Nie mam dren├│w,szwy nie ci─ůgn─ů,mo┼╝na to prze┼╝y─ç.Bior─Ö hormony i zobacz─Ö co z wag─ů.Operowa┼é mnie dr Czy┼╝ak.Brawo i dzi─Ökuj─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
acha0robie lewatywe za pomoc─ů w─Ö┼╝yka i gumowego wlewnika... Ta rodzina by┼éaby fikcj─ů. Przyjmuje si─Ö ┼╝e brzuch jest ostatni. kreci mi sie w glowie..w ogole czuje sie jakas taka slaba, m├│j odrosty mojego naturalnego koloru przy rudym (feria - paprica) wygladalyby jak siwe Dzidziuch to podobno dobra oznaka gojenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja zarazi┼éam si─Ö w ci─ů┼╝y na toksoplazmoze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť jest mo┼╝e po usuni─Öciu tarczycy , albo guza tarczycy? ----------------------------------------------------
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przy odchudzaniu w ilo┼Ťciach do 8 szklanek dziennie) powoduje WUSUSZANIE ┼ÜLUZ├ôWKI?? [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie dziewczyny!
wczesniej zanim podejme sie opiei zalezy mi na tym aby dziecko si─Ö oswoilo z moja osob─ů. Tylko prace chcialabym miec spokojniejsza, bo straszna ze mnie przejmowalska i za bardzo sie stresuje obecnym zajeciem. Pomozcie!! Mam 7 letnie doswiadczenie w branzy. ewentualnie z przodu przyciac krociutko!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Ile powinien wynosic dzienny trening zeby dawal efekty? Jakiej dr Natalii - to tylko wiza┼╝ystka jest, a nie ┼╝aden lekarz ale powodzenia - jak si─Ö nie boisz TAKE CARE WITH CRASH DIETS Super dobieraj─ů kolory i fryzurki Trzymam sie od nich z daleka, bo to oni sa nietolerancyjni, zakompleksieni i robia ludziom swinstwa. nie wiem co mam zrobi─ç... 7 miesiecy a jadna piers nadal boli ,ma┼éo tego jeden cucek wyzej a ,drugi nizej ,w lewej piersi powsta┼éo dublle podw├│jna piers ,blizny wok├│┼é otoczki duze i pomarszczone na go┼ée oko widac odrazu ze cycki zle zrobione .a dr.nic nie widzi i twierdzi ze jest ok.ze tak musi byc i ze wtej piersi co mam podw├│jna to powiedzia┼é ze to sa moje silne mie┼Ťnia, no k─ůpletnie jakies brednie nie mam juz si┼éy by do niego jezdzic ,juz dam sobie spokuj bo i tak mnie zbywa ,jak mam mu zap┼éacic za poprawke to pojade do innego specjalisty ,bo i tak nie mam pewnosci czy by poprawi┼é mi dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum jŕzykoznawcze [w budowie] Strona G│ˇwna -> Propozycje zmian regulaminˇw Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin